Remi's Doodles!
idk what i’m doing with my life

idk what i’m doing with my life

every time i draw eren it’s because i want to see kagamine smile

every time i draw eren it’s because i want to see kagamine smile

aarid:

i started the stream going “I WANNA DOODLE” and then this happened but at least i have a good picture of panic now

aarid:

i started the stream going “I WANNA DOODLE” and then this happened but at least i have a good picture of panic now

this is… for a Thing…

this is… for a Thing…

some older!jean to kill my friends

some older!jean to kill my friends

tried my hand at eren today

tried my hand at eren today

i streamed today

i streamed today

trilies:

For some godawful reason, tumblr keeps suggesting ~fantroll review~ blogs which are really just random excuses to spew hate about random people’s OCs. So, in order to combat that boring negativity and maybe bring in some positivity to that corner of fandom-
Lemme draw your fantroll!
I literally do not care if their horns are “weird” or they don’t necessarily have a canon bloodcolor or are nonbinary or whatever the fuck, let’s go, let’s draw shit.
If you wanna make this an art exchange and draw one of mine, that’s rad too but not necessary. If you wanna make one of your own posts like this, that’s super rad!
Let’s just spread some fantroll love in here before I vomit on fantroll hate blogs.
I can’t promise you the Mona Lisa, but I’ll give you a fun sketch. Just reblog this or send me an ask or whatever! If you want to see anymore of my silly art, it’s in the triart tag.

hey guys go hit up jamesrelated: i’m gonna do this too because those blogs piss me the hell off. who cares what other people think about your fantrolls, come get a sketch of your fantroll(s), you lovely, creative people.

trilies:

For some godawful reason, tumblr keeps suggesting ~fantroll review~ blogs which are really just random excuses to spew hate about random people’s OCs. So, in order to combat that boring negativity and maybe bring in some positivity to that corner of fandom-

Lemme draw your fantroll!

I literally do not care if their horns are “weird” or they don’t necessarily have a canon bloodcolor or are nonbinary or whatever the fuck, let’s go, let’s draw shit.

If you wanna make this an art exchange and draw one of mine, that’s rad too but not necessary. If you wanna make one of your own posts like this, that’s super rad!

Let’s just spread some fantroll love in here before I vomit on fantroll hate blogs.

I can’t promise you the Mona Lisa, but I’ll give you a fun sketch. Just reblog this or send me an ask or whatever! If you want to see anymore of my silly art, it’s in the triart tag.

hey guys go hit up james

related: i’m gonna do this too because those blogs piss me the hell off. who cares what other people think about your fantrolls, come get a sketch of your fantroll(s), you lovely, creative people.

aarid:

blub!

aarid:

blub!

aarid:

kagamine:

hi tumblr,

i hate to ask this, but i need help. where i work right now, they’ve cut people’s hours down to 16hrs or less and that’s not enough for me to pay some bills i need to take care of.

i am short $45 and need to have it before this friday so that my phone doesn’t get turned off. with my hours being cut, i am not going to have that much leftover when i pay for my other expenses (driving lessons, prescriptions, doctor visits, etc.).

i know there are a lot of people out there who probably have more dire situations than i do, but i would really appreciate any help if anyone out there is willing.

my paypal is cakejokes@gmail.com and in return i could write you something or make you icons. if you want me to pay you back, i can also do that, but the thing is i don’t know when because i don’t know when my hours will go back to normal.

if you can’t help, please reblog this, instead. i appreciate anything at all. sorry for asking for help, but with my current situation, i don’t have much of a choice.

if i could donate to this right now, i would, but since i can’t, let me ramble a little bit about my dear friend miki! she is wonderful and really needs the help! she works a shit job and i think we can all relate to this; if you can help, i would greatly appreciate it!

her icons and writing are both very great and i am also willing to sketch you a thing for a little bit of money to be donated to this as well!

thank you for your signal boosting and your time!

reblogging this here too so my art followers can see! the above comment is me as well!